Opština Stara Pazova, Opštinska uprava, Stara Pazova, ul. Svetosavska br. 11, kao naručilac, poziva ponuđače da podnesu ponudu za javnu nabavku redni br. 7/13. Javna nabavka br. 7/13 se sprovodi u postupku javne nabavke male vrednosti. Predmet javne nabavke redni br. 7/13 je nabavka usluge - suzbijanja odraslih formi komaraca.
Naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavki: Usluge čišćenja i sanitarne usluge u gradskim i seoskim sredinama i srodne usluge 90600000. Konkursna dokumentacija kao i eventualne učinjene izmene i/ili dopune kao i dodatna pojašnjenja konkursne dokumentacije se mogu preuzeti u elektronskom obliku sa Portala javnih nabavki i internet stranice Opštine Stara Pazova.
Ponude, sa pripadajućom dokumentacijom se dostavljaju u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti na adresu naručioca: Opština Stara Pazova, Opštinska uprava Stara Pazova, ul. Svetosavska br. 11, sa obaveznom naznakom na licu koverte: “Ponuda za nabavku usluge suzbijanja odraslih formi komaraca na teritoriji opštine Stara Pazova - ne otvaraj” i broj javne nabavke - JN br. 404-12/13-III, a na poleđini naziv, adresu, broj telefona, e-mail kao i ime osobe za kontakt ponuđača, poštom ili lično preko prijemne kancelarije naručioca.
Ponude se predaju prijemnoj kancelariji Opštine Stara Pazova, na šalteru broj 1 u toku radnog vremena, u vremenskom intervalu od 7,30 do 15,00, a mogu se slati i poštom na adresu: Opština Stara Pazova, 22300 Stara Pazova, ul. Svetosavska br. 11.
Rok za podnošenje ponuda je 27.05.2013.godine do 10,00 časova.
Ponuda koja se šalju poštom moraju stići na adresu naručioca do isteka navedenog roka, inače će se smatrati neblagovremenom.
Neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje i neotvorene biće vraćene ponuđaču sa naznakom da su podnete neblagovremeno.
Ponude moraju ispunjavati sve uslove iz ovog Poziva, Konkursne dokumentacije i Zakona o javnim nabavkama.
Javno otvaranje ponuda obaviće se u prostorijama naručioca u Staroj Pazovi, ul Svetosavska br. 11, prizemlje u Sali za venčanje.
Javno otvaranje ponuda se vrši 27.05.2013. godine, po isteku roka za dostavljanje ponuda, sa početkom u 10,30 časova.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnici ponuđača.
Prisutni predstavnici ponuđača, pre početka javnog otvaranja ponuda, moraju Komisiji za javnu nabavku podneti ovlašćenje – punomoć za učešće u postupku otvaranja ponuda.
Naručilac će odluku o dodeli ugovora, odnosno obustavi postupka predmetne javne nabavke doneti u roku od 7 dana od dana javnog otvaranja ponuda, a ugovor o javnoj nabavci će biti zaključen u roku od 8 dana od dana sticanja uslova za njegovo zaključenje.
Milena Diković i Vladimir Jovanović, Odeljenje za opštu upravu i zajedničke poslove Opštinske uprave opštine Stara Pazova, telefon: 022/363-680 e-mail: milena.dikovic@starapazova.rs i vladimir.jovanovic@starapazova.rs za pravna pitanja a iz Odeljenja za komunalne poslove i zaštitu životne sredine Jasmina Lečić, telefon: 022/310-170, lokal: 205, e-mail: jasmina.lecic@starapazova.rs i Dušan Antić telefon: 064/802-1456, e-mail: dusanantic@direkcija.com, za tehnička pitanja.