Na osnovu člana 31. Odluke o organizaciji Opštinske uprave opštine Stara Pazova i Zaključka Štaba za vanredne situacije na teritoriji opštine Stara Pazova broj 820-52/2020-II od 16.11.2020. godine, Načelnik Opštinske uprave opštine Stara Pazova donosi sledeći Zaključak.
ZAKLjUČAK U VEZI SA RADOM ŠALTERA OPŠTINSKE UPRAVE OPŠTINE STARA PAZOVA
1. Zatvaraju se šalteri Opštinske uprave Stara Pazova u sedištu opštine Stara Pazova, Svetosavska 11 i neće raditi sa strankama.
2. Podnošenje zahteva, molbi i druge dokumentacije će se vršiti na infopultu opštine Stara Pazova (u kutije) i raspoređivati se na dalji rad nadležnim Odeljenjima.
3. Rad šaltera Opštinske uprave Stara Pazova sa strankama će se uspostaviti u skladu sa razvojem epidemiloške situacije u opštini Stara Pazova u smislu sprečavanja i širenja zarazne bolesti COVID-19.
4. Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja a objaviće se na zvaničnom sajtu opštine Stara Pazova i ulazu u zgradu opštine Stara Pazova, Svetosavska 11.
Načelnik Opštinske uprave
Zoran Uzelac