Poboljšanje životnog standarda građana opštine Stara Pazova u poslednjih deset godina, rezultiralo je stvaranjem potrebe i uslova za otvaranjem velikog tržnog centra. Kompanija BIG CEE, za svoj deseti Big šoping centar odabrala je upravo našu opštinu i to lokaciju između dve Pazove, odmah do supermarketa nemačkog Lidl-a, preko puta pazovačkih bazena. Ceremoniji presecanja svečane vrpce, prisustvovali su domaćin, predsednik Opštine Stara Pazova, Đorđe Radinović, ministar unutrašnje i spoljne trgovine u Vladi Srbije, Tomislav Momirović, generalni direktor kompanije BIG CEE u Srbiji, Lev Vajs i ambasador Izraela u Srbiji Jakel Vilan.
„Trudili smo se da obezbedimo sve neophodne uslove da ovako jedna ozbiljna i jaka kompanija tržni centar otvori u našoj opštini. Zajedničkim naporima kompanije i lokalne samouprave za samo osam meseci od početka radova, staropazovčani su dobili mesto za kupovinu, da ne moraju da idu van svoje opštine“, izjavio je na otvaranju predsednik Radinović.
Na impozantnih 57.000 kvadrata, po konceptu otvorenih tržnih centara, Staropazovčani će od sada moći na jednom mestu da pronađu skoro sve potrepštine, po povoljnim cenama. Svoje maloprodajne objekte otvorili su poznati strani, ali i domaći brendovi, a ne manjka ni ugostiteljskih objekata niti sadržaja za decu. Kompanija u Srbiji posluje više od 13 godina, zapošljava oko 10.000 radnika, a generalni direktor Vajs je istakao da nije bilo dvojbe oko ulaganja i otvaranja tržnog centra u Pazovi.
„Kada smo došli na ovu zemlju pre manje od godinu dana bio je potpuno prazan prostor, a danas vidimo ovaj neverovatan objekat. Na skoro 60 hiljada m2, što domaćih što stranih brendova, koji veruju u Srbiju i opštinu Stara Pazova kao što i mi verujemo. Projekat smo sa namerom nazvali BIG Pazova, iz naziva smo izuzeli i Stara i Nova, jer nam je cilj da ovaj objekat postane mesto okupljanja svih građana u okolini", istakao je Vajs.
Ministar Momirović je istakao da je Srbija najatraktivnija zemlja za privlačenje novih investicija, a Opština Stara Pazova jedna od najrazvijenijih u zemlji. Takođe je rekao da je 2012. godine u opštini Stara Pazova bilo svega 9.000 zaposlenih, a da je sada taj broj preko 25.000, nezaposlenost u ovoj sremskoj opštini je pala ispod 3%. „Odgovornom politikom Vlade Republike Srbije i konstantnim privlačenjem investicija, otvoren je još jedan moderan šoping centar u kome će posao dobiti 250 ljudi iz Stare i Nove Pazove, Inđije, Banovaca, i okolnih mesta”, dodao je ministar Momirović.
BIG tržni centar u Pazovi na jednom mestu okupio je sjajne domaće i svetske brendove – „Beosport“, „N sport“, „Đak sport“, „Planeta Sport“, „Walter“, „Kafeterija“, „Brunch“, „Sinsay“, „Cropp“, „House“, „Kengur“, „Pertini“, „Woby House“, ali i prodavnice kao što su „LC Waikiki“, „NewYorker“, „Deichmann“, „Sport Vision“, „Dm“, „Lilly“, „Gigatron“, „Tehnomanija“, „Pepco“, „Jysk“ i „Uradi Sam“.