Opština Stara Pazova u partnerstvu sa Opštinom Inđija, Direkcijom za izgradnju opštine Stara Pazova i Direkcijom za izgradnju opštine Inđija ulazi u završnicu implementacije projekta koji se finansira iz Programa IPA EXCHANGE 4 koji sprovodi Stalna konferecija gradova i opština.
Saradnja sa kompanijama za razvoj sistema upravljanja imovinom i razvoj osnovnog GIS-a koji će biti povezan komunikacionim lejerima sa sistemom za upravljanje imovinom čime će informacije o raspoloživosti javne imovine postati dostupne investitorima i zainteresovanim stranama je u završnoj fazi. Sistemi su predstavljeni opštinskom rukovodstvu na interaktivnoj prezentaciji održanoj 11. decembra 2014. Nakon puštanja oba sistema u rad, krajem decembra 2014, podaci o javnoj imovini opština će biti uneti u bazu podataka pomenutih sistema čime će se omogućiti efikasnije upravljanje javnom imovinom a podaci će biti dostupniji kako opštinskoj upravi i zaposlenima tako i zainteresovanim stranama u smislu brzine i dolaska do potrebnih informacija o lokacijama, nameni, ceni i sl. javne imovine.
U poslednjem mesecu implementacije glavne aktivnosti projekta će biti usmerene na podizanje kapaciteta službenika opštine i JKP za koriišćenje sistema za upravljanje imovinom i GIS-a koji će biti povezan komunikacionim lejerima sa sistemom za upravljanje imovinom čime će informacije o raspoloživosti javne imovine postati dostupne investitorima i zainteresovanim stranama.
U ponedeljak, 29. decembra će biti održana obuka za korišćenje GIS-a za 12 službenika iz Opštine Stara Pazova i JKP sa teritorije opštine Stara Pazova. Cilj obuke je prevashodno upoznavanje sa "MapGuide", opis funkcionalnosti, meniji, legenda, jednostavni i složeni upiti, pretrage po parceli i po adresi, taskovi, aktivacija podloga (satelit, orto-foto). Trening će održati Siniša Stojaković, stručnjak za GIS, koji poseduje značajno iskustvo u implementaciji i primeni GISa. Pored ove edukacije zaposleni u opštinskoj upravi opštine Stara Pazova i Inđija će 15. januara 2015. imati priliku da se edukuju i za korišćenje sistema upravljanja i naučiće kako da ga koriste u svom svakodnevnom radu.
Ovom prilikom najavljujemo završnu konferenciju projekta koja će označiti i završetak implementacije projekta. Konferencija će biti upriličena krajem januara 2015. i prikazaće rezultate i ostvarene ciljeve projekta kao i mogućnosti za lokalni ekonomski razvoj kroz ostvarene ciljeve projekta.