Opštinska uprava
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za utvrđivanje, naplatu i kontrolu javnih prihoda vrši utvrđivanje, kontrolu i naplatu izvornih prihoda opštine i to:
- poslove koji se odnose na vođenje prvostepenog postupka utvrđivanja, naplate i kontrole izvornih prihoda opštine za pravna lica, preduzetnike i fizička lica,
- vrši razrez i naplatu naknada za uređenje i korišćenje građevinskog zemljišta,
- vodi jedinstveni registar obveznika i knjigovodstvo izvornih prihoda opštine,
- vrši prijem i obradu poreskih prijava, prijava za utvrđivanje drugih izvornih prihoda opštine, kao i prijem i obradu drugih izveštaja obveznika izvornih prihoda opštine,
- vrši kancelarijsku i terensku kontrolu izvornih prihoda opštine kod poreskih obveznika,
- pokreće i vodi prvostepeni poresko-prekršajni postupak za učinjene poreske prekršaje iz oblasti izvornih prihoda opštine,
- izdaje uverenja i potvrde o činjenicama o kojima vodi službenu evidenciju,
- vrši redovnu i prinudnu naplatu izvornih prihoda opštine,
- vodi, održava i razvija jedinstveni informacioni sistem za utvrđivanje, naplatu i kontrolu izvornih prihoda opštine.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Divna Stefanović
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za urbanizam i građenje vrši upravne i druge poslove u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa čije je sprovođenje povereno Opštini u oblasti urbanizma, građenja i saobraćaja. Učestvuje u izradi Programa za izradu Prostornog plana opštine, vrši javno oglašavanje radi ustupanja izrade planskih dokumenata, stara se o izlaganju planskog dokumenta na javni uvid, obezbeđuje postojeće kopije topografskog i katastarskog plana i digitalnih zapisa, katastra podzemnih i nadzemnih vodova, obezbeđuje ažuriranje katastarskih podloga, prikuplja podatke za potrebe izrade predloga i odluka o izradi urbanističkih planova, informacije o lokaciji, pribavlja uslove za priključenje na saobraćajnu i komunalnu infrastrukturu i druge propisane uslove, izdaje lokacijske dozvole, izdaje građevinske dozvole, izdaje rešenja za izgradnju pomoćnih i ekonomskih objekata, rešenja za izvođenje radova na investicionom održavanju objekata, rešenje za rekonstrukciju, adaptaciju, sanaciju, promenu namene objekata bez izvođenja građevinskih radova, promenu namene objekata uz izvođenje građevinskih objekata, rešenja za izgradnju unutrašnjih instalacija u postojeći objekat, izdaje potvrde o usaglašenosti izgrađenih temelja sa glavnim projektom, izdaje rešenja za legalizaciju objekata čije je građenje odn.rekonstrukcija završena bez građevinske dozvole, organizuje tehnički pregled objekata, izdaje upotrebne dozvole za objekte, donosi rešenja o rušenju objekata na zahtev stranke.
Vrši poslove inspekcijskog nadzora u oblasti izgradnje objekata i u oblasti drumskog saobraćaja. Vrši upravno pravne poslove u vezi inspekcijskog nadzora izgradnje objekata i drumskog saobraćaja i sprovodi postupak izvršenja po izvršnim odlukama donetim u prvostepenom postupku iz ovih oblasti.
Predlaže nacrte akata koje donosi Skupština opštine, predsednik opštine i Opštinsko veće iz ove oblasti i neposredno sprovodi propise opštine u ovim oblastima. Prati ostvarivanje programa uređivanja građevinskog zemljišta.
Vrši poslove u oblasti imovinsko pravnih odnosa utvrđene zakonom koji reguliše građevinsko zemljište i javnu svojinu, sprovodi postupak eksproprijacije, vraćanja zemljišta, sprovodi postupak iseljenja bespravno useljenih lica u stanove i zajedničke prostorije u skladu sa zakonom o stanovanju i vodi evidenciju nepokretnosti opštine.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Dušanka Grozdanić Milović
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti vrši poslove koji se odnose na uređenje uslova obavljanja i razvoj komunalnih delatnosti, sprovodi poslove davanja saglasnosti na strateške procene planskih dokumenata, procenu uticaja projekata na životnu sredinu, izdavanja integrisanih dozvola, izradu programa zaštite životne sredine i programa monitoringa buke i vazduha i praćenja stanja životne sredine, utvrđuje mere i uslove zaštite od buke za javne skupove i aktivnosti.
Odeljenje vrši izdavanje dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje internog i neopasnog otpada na teritoriji opštine kao i izdavanje odobrenja za lokaciju za tretman otpada u mobilnom postrojenju koji se vrši na teritoriji opštine.
Reguliše i obezbeđuje komunalni red u naseljima, vrši inspekcijski nadzor u komunalnoj oblasti i oblasti zaštite životne sredine Stara se o obezbeđivanju uslova za trajno obavljanje i razvoj komunalnih delatnosti.
Vrši upravno pravne poslove u vezi inspekcijskog nadzora iz oblasti komunalnih delatnosti i zaštite životne sredine i sprovodi postupak izvršenja po izvršnim odlukama donetim u prvostepenom postupku iz ove oblasti.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Zorica Jančić
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za društvene delatnosti, kulturu i informisanje vrši poslove uprave u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa koji su povereni opštini u ostvarivanju prava građana u oblasti socijalne zaštite, zdravstvene zaštite, društvene brige o deci, predškolskog, osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja, učeničkog i studentskog standarda, boračko invalidske zaštite kao i inspekcijske poslove iz oblasti obrazovanja.
Odeljenje za društvene delatnosti, kulturu i informisanje predlaže nacrte akata iz svoje nadležnosti koje donosi Skupština opštine, Predsednik opštine i Opštinsko veće.
Vrši stručne i administrativne poslove koji se odnose na zadovoljavanje potreba građana o kojima se stara Opština u oblastima društvene brige o deci, predškolskog, osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja, socijalne zaštite i zdravstvene zaštite. Vrši poslove likvidature u oblasti boračko invalidske zaštite i porodiljskog odsustva kao i poslove koji se odnose na priznavanje prava na dopunsku zaštitu boraca, vojnih invalida i njihovih porodica. Obavlja sve stručne i administrativne poslove u vezi sa statusom izbeglih lica na teritoriji opštine Stara Pazova.
Odeljenje za društvene delatnosti, kulturu i informisanje prati zdravstveno stanje stanovništva na području opštine i stara se o unapređenju uslova kojima se doprinosi očuvanju i unapređivanju zdravlja građana u opštini.
Prati zakonitost rada ustanova u oblasti društvenih delatnosti čiji je osnivač opština, vrši tehničke, administrativne i druge poslove neophodne za uspešno obavljanje poslova iz svoje nadležnosti.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Ivana Nenadić
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za sport i omladinu vrši poslove uprave u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa u ostvarivanju prava građana u oblasti sporta i omladine.
Odeljenje za sport i omladinu predlaže nacrte akata iz svoje nadležnosti koje donosi Skupština opštine, Predsednik opštine i Opštinsko veće.
Vrši stručne i administrativne poslove koji se odnose na zadovoljavanje potreba građana o kojima se stara opština u oblastima sporta, omladine i kulture.
Prati i koordinira rad sportskih klubova i organizacija, omladinskih udruženja i organizacija i stara se o zadovoljavanju potreba istih. Predlaže i pomaže pomenutim subjektima u ivesticionom održavanju i sagledava potrebe za novim investicijama u pomenutim oblastima.
Pomaže u pripremi i realizaciji projekata za sport i omladinu.
Vrši tehničke, administrativne i druge poslove neophodne za uspešno obavljanje poslova iz svoje nadležnosti.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Velibor Katić
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za opštu upravu obavlja upravne i stručne poslove u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa čije je neposredno sprovođenje povereno opštini u oblasti državljanstva, matičnih knjiga, ličnog imena, braka, biračkih spiskova, overe potpisa, rukopisa i prepisa i prati propise za koje je nadležna lokalna samouprava.
Odeljenje vrši poslove na izdavanju radnih knjižica, poslove pisarnice i arhive, poslove radnih odnosa u Opštinskoj upravi, stručne i administrativno-tehničke poslove koji se odnose na primenu propisa iz oblasti javnih nabavki, slobodnog pristupa informacijama od javnog značaja kao i pružanje pravne pomoći građanima opštine.
Priprema nacrte akata koje donosi skupština opštine, predsednik opštine, opštinsko veće i načelnik opštinske uprave.
Vrši stručne, organizacione, prevodilačke i administrativne poslove za skupštinu opštine i opštinsko veće koji se donose na: pripremu sednica i obradu akata usvojenih na sednicama, čuvanje i objavljivanje izvornih akata i dokumenata o radu Skupštine opštine i njenih tela, predsednika opštine i opštinskog veća i njegovih radnih tela, pripremu predloga i izradu nacrta rešenja koje donosi opštinsko veće prilikom rešavanja u upravnom postupku u drugom stepenu o pravima i obavezama građana, preduzeća i ustanova i drugih organizacija u pravnim stvarima iz nadležnosti opštine, pribavljanje odgovora na odbornička pitanja kao i vođenje zapisnika i evidencije o održanim sednicama.
Vrši administrativne i stručne poslove za radna tela skupštine opštine kao i one koji se odnose na predstavke i predloge građana.
Pruža stručnu pomoć odborničkim grupama u pripremi predloga koje podnose skupštini i njenim radnim telima, kao i stručnu pomoć odbornicima u vršenju njihove funkcije.
Odeljenje vrši i poslove koji se odnose na fizičko obezbeđivanje objekta, redovno održavanje, čišćenje, spremanje i zagrevanje radnih prostorija, održavanje i rukovanje sredstvima opreme i sredstvima veze, održavanje vozila za potrebe Opštinske uprave, dostavne poslove, pružanje ugostiteljskih usluga za potrebe organa Opštine i zaposlene u Opštinskoj upravi, poslove ekonomata za Opštinsku upravu.
Za izvršavanje određenih poslova iz izvorne nadležnosti opštine kao i poverenih poslova državne uprave i stvaranje uslova da se ti poslovi obavljaju efikasnije i bliže mestu stanovanja i rada građana obrazuju se Mesne kancelarije i to za sledeća područja:
- Mesna kancelarija Belegiš za naseljeno mesto Belegiš
- Mesna kancelarija Vojka za naseljeno mesto Vojka
- Mesna kancelarija Golubinci Za naseljeno mesto Golubinci
- Mesna kancelarija Krnješevci za naseljeno mesto Krnješevci
- Mesna kancelarija Nova Pazova za naseljeno mesto Nova Pazova
- Mesna kancelarija Novi Banovci za naseljeno mesto Novi Banovci
- Mesna kancelarija Stari Banovci za naseljeno mesto Stari Banovci
- Mesna kancelarija Surduk za naseljeno mesto Surduk
Mesne kancelarije vrše poslove koji se odnose na lična stanja građana, vođenje matičnih knjiga i izdavanje izvoda i uverenja, sastavljanje smrtovnica, praćenje biračkih spiskova, overu rukopisa, prepisa i potpisa, izdavanje uverenja o činjenicama kada je to određeno Zakonom, vrši poslove prijemne kancelarije za opštinske organe uprave i vodi drugu evidenciju kada je to predviđeno zakonom i drugim propisima.
Mesne kancelarije mogu da vrše i druge poslove koje im iz svoje nadležnosti poveri Opštinska uprava.
Mesne kancelarije vrše poslove prema stručnim uputstvima po nalogu Predsednika opštine i načelnika Opštinske uprave.
Odeljenje vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja, a u delu koji se odnosi na obavljanje skupštinskih poslova i poslova opštinskog veća pruža neophodnu pomoć sekretaru Skupštine opštine u vezi sa sazivanjem i održavanjem sednica skupštine i njenih radnih tela i sednica opštinskog veća.
Načelnik odeljenja: Aleksandar Mijić
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Odeljenje za informacione tehnologije je nosilac planiranja, organizovanja i realizacije informacione tehnologije Opštine. U realizaciji tog zadatka obezbeđuje funkcionalno i tehnološko jedinstvo informacionog sistema Opštine. Funkcionalno i tehnološko jedinstvo čini:
- jedinstvenu strategiju i ciljeve razvoja informacionog sistema,
- usklađivanje razvoja informacionih podsistema u javnim preduzećima i ustanovama,
- razvoj jedinstvene informatičke infrastrukture, koordinirana nabavka informatičke opreme, zajedničko korišćenje baza podataka,
- primena i razvoj jedinstvenih standarda, metoda, klasifikacija i nomenklatura,
- učestvovanje u nabavci, izradi i realizaciji novih projekata,
- staranje o postojećim projektima, održavanju, unapređivanju i usklađivanju sa zakonom,
- koordinacija sa državnim organima, javnim preduzećima i ustanovama na teritoriji Opštine,
- obezbeđenje tehničkih uslova za ažuriranje i korišćenje geografskog informacionog sistema,
- održavanje, čuvanje i zaštita baze podataka.
Odeljenje za informacione tehnologije i komunikacije izrađuje i realizuje planove obuke i usavršavanja zaposlenih u Opštinskoj upravi, stara se o komunikaciji sa građanima, izradi javnih i internih publikacija i internet prezentacija, vrši stručne, organizacione i operativne poslove koji se odnose na rad Skupštine opštine, Predsednika opštine i Opštinske uprave, stara se o primeni Zakona o informacionom sistemu Republike Srbije.
Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.
Načelnik odeljenja: Veljko Radinović
- Detalji
- Kategorija: Opštinska uprava
Na ovoj stranici možete preuzeti odluke koje je donela Skupština opštine Stara Pazova, u elektronskom formatu.
Opštinske odluke | |
---|---|
Nacrt ugovora o pripajanju Javnog urbanističkog preduzeća "Urbanizam" Stara Pazova kao Društva prenosioca, "Direkciji za izgradnju opštine Stara Pazova javno preduzeće" Stara Pazova Društvu sticaocu, kao organizacione jedinice - sektor | Preuzmite dokument » |
Odluka o lokalnim komunalnim taksama | Preuzmite dokument » |
Odluka o lokalnim administrativnim taksama | Preuzmite dokument » |
Odluka o naknadi za zaštitu i unapeđenje životne sredine | Preuzmite dokument » |
Odluka o boravišnoj taksi | Preuzmite dokument » |
Odluka o utvrđivanju doprinosa za uređivanje građevinskog zemljišta | Preuzmite dokument » |
Odluka o načinu pružanja pomoći mladim talentima u oblasti obrazovanja | Preuzmite dokument » |
Odluka o načinu pružanja pomoći mladim talentima u oblasti kulture i umetnosti | Preuzmite dokument » |
Poslovnik o radu Saveta za zdravlje | Preuzmite dokument » |
Pravilnik o postupku unutrašnjeg uzbunjivanja | Preuzmite dokument » |
Strategija bezbednosti saobraćaja na putevima opštine Stara Pazova za period 2015.-2020. godine | Preuzmite dokument » |
Program popisa nezakonito izgrađenih objekata na teritoriji opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Odluka o određivanju maksimalnog broja zaposlenih na neodređeno vreme za svaki organizacioni oblik u sistemu lokalne samouprave opštine Stara Pazova za 2015. godinu | Preuzmite dokument » |
Odluka o taksi prevozu putnika | Preuzmite dokument » |
Zaključak o donošenju Godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova za 2016. godinu | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova za 2016. godinu | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2017. godini | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2018. godini | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2019. godini | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2020. godini | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2021. godini | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2022. godini | Preuzmite dokument » |
Poslovnik o radu Saveta za međunacionalne odnose | Preuzmite dokument » |
Odluka o kućnom redu u stambenim zgradama | Preuzmite dokument » |
Odluka o utvrđivanju minimalne naknade za tekuće i investiciono održavanje zgrada i naknade za rad prinudnog profesionalnog upravnika | Preuzmite dokument » |
Odluka o Opštinskoj upravi opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Pravilnik o bezbednosti informaciono - komunikacionog sistema Opštinske uprave opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Rešenje o obrazovanju Privrednog saveta opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Odluka o naknadama za korišćenje javnih površina na teritoriji opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Usklađen plan javnih nabavki za 2020. godinu | Preuzmite dokument » |
Plan javnih nabavki za 2021. godinu | Preuzmite dokument » |
Odluka o pristupanju izradi Plana razvoja opštine Stara Pazova za period 2023. - 2031. godine | Preuzmite dokument » |
Program kapitalnih investicija opštine Stara Pazova za period 2023. - 2025. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o usvajanju Programa kapitalnih investicija opštine Stara Pazova 2023. - 2025. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o organizaciji Opštinske uprave | Preuzmite dokument » |
Rešenje o obrazovanju koordinacionog tima i radnih grupa za izradu Plana razvoja opštine Stara Pazova za period 2023 - 2031. godine | Preuzmite dokument » |
Spisak službenih lica ovlašćenih za odlučivanje u upravnim stvarima i preduzimanje radnji u postupku pre donošenja rešenja | Preuzmite dokument » |
Akcioni plan za poboljšanje položaja žena i unapređenja rodne ravnopravnosti na teritoriji opštine Stara Pazova za period 2022. - 2024. | Preuzmite dokument » |
Odluka o usvajanju Akcionog plana za poboljšanje položaja žena i unapređenja rodne ravnopravnosti na teritoriji opštine Stara Pazova za period 2022. - 2024. | Preuzmite dokument » |
Odluka o rodnoj ravnopravnosti | Preuzmite dokument » |
Strateški ciljevi i plan aktivnosti za poboljšanje položaja žena i unapređenja rodne ravnopravnosti na teritoriji opštine Stara Pazova za period 2022. - 2024. | Preuzmite dokument » |
Odluka o izradi lokalnog akcionog plana za upravljanje migracijama na teritoriji opštine Stara Pazova za period 2023. - 2027. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o izradi programa unapređenja položaja mladih opštine Stara Pazova za period 2024 - 2026. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o usvajanju Programa lokalno ekonomskog razvoja opštine Stara Pazova za period 2024. - 2026. godine | Preuzmite dokument » |
Program lokalno ekonomskog razvoja opštine Stara Pazova za period 2024. - 2026. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o izmeni Odluke o razrešenju i imenovanju članova i zamenika članova Opštinske izborne komisije u stalnom sastavu | Preuzmite dokument » |
Odluka o izmeni odluke o pristupanju izradi plana razvoja opštine Stara Pazova za period od 2023-2031. godine | Preuzmite dokument » |
Odluka o dodeli jednokratne novčane pomoći učenicima srednjih škola na teritoriji opštine Stara Pazova | Preuzmite dokument » |
Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta na području opštine Stara Pazova u 2024. godini | Preuzmite dokument » |
Odluka o usvajanju plana razvoja opštine Stara Pazova za period 2023. - 2031. god. | Preuzmite dokument » |
Potkategorije
Public procurements Broj članaka: 3
Najnoviji članci:
- Обавештење о донетом Решењу за одлучивање о потреби процене утицаја пројекта изградње изградње радио базне станице мобилне телефоније на животну средину
- Obaveštenje o donetom Rešenju za odlučivanje o potrebi procene uticaja projekta izgradnje izgradnje radio bazne stanice mobilne telefonije na životnu sredinu
- Град Београд донирао аутобусе Општини Стара Пазова
- Grad Beograd donirao autobuse Opštini Stara Pazova