Од данас је могућа услуга електронског подношења молбе за кретање током трајања полицијског часа, која се односи на грађане који су укључени у програм социјалне заштите: помоћ у кући и персонални асистент. Ову опцију, због потребе грађана-корисника поменуте услуге, омогућена је на Порталу еУправа по препоруци Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.
На основу система који је успоставила Канцеларија за ИТ и еУправу овлашћено лице ће у име Општинске управе Општине Стара Пазова приступати Порталу и преузимати табеле грађана који живе (имају боравишну адресу) на територији старопазовачке Опшитне.
Ред корака је следећи. Задужена особа за Општину Стара Пазова ће бити доступна у радно време на број телефона 064/802-1209, телефонским путем утврђују се сви неопходни подаци о подносиоцу молбе, затим се молба прослеђује електронским путем надлежном министарству. Списак поднетих молби и добијених одобрења за грађане који потпадају под поменуту специфичну категорију биће доступан јавно на увид.
Према процедури, Општина припрема и прослеђује захтеве Министарству за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, а Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања даље Министарству унутрашњих послова.
Након што се донесу решење службеник Општине обавештава грађане који су поднели молбу о исходу процедуре путем мејла, а о томе уједно обавештење се доставља и Канцеларији за ИТ и еУправу. Према добијеном упутству од надлежних органа, грађани чије молбе добију негативан одговор не могу поново да конкуришу.
Канцеларија за ИТ и еУправу успоставиће и Контакт центар за приговоре грађана, уколико им се не одговори у року од 48 часова.