Позивом на одређени број телефона, слањем смс поруке, или мејла, становници општине Стара Пазова моћи ће да пријаве све комуналне проблеме и да на исте добију одговор у временском периоду од 48 сати, јер је Контакт центар који је у служби грађана званично пуштен у функцију. Захтеве које грађани упуте оператеру Контакт центра, прослеђиваће се даље јавним установана и предузећима која ће одговарати на питања и решавати проблеме. Пријаву комуналних проблема грађани ће моћи да врше сваког радног дана од 08:00 до 15:00 часова. Тачније, ако грађани имају проблем са атмосферском канализацијом, одношењем смећа или јавном расветом на пример и сл. све то могу пријавити оператеру Контакт центра на број телефона: 311 999, или могу оставити телефонску поруку након 15:00 часова. Такође грађани могу опис свог проблема послати на мејл адресу kontaktcentar@starapazova.co.rs или у виду смс поруке на број тел. 064/802-1248.
Први позив од стране грађана упућен Контакт центру примио је управо први човек старопазовачке општине господин Горан Јовић, који је свечано и отворио Контакт центар , захваљујући коме ће се прескочити све баријере у контакту са грађанима и на ефикаснији начин решити њихови проблеми. „Време које долази показаће да комуникација између грађана и локалне самоуправе, може бити сигурно много боља, јер ће грађани бити у ситуацији да пријаве буквално сваки комунални проблем и поставе питање на које желе да знају одговор“ истакао је Горан Јовић, председник општине Стара Пазова.
Контакт центар, пројекат је који је финансиран од стране Европске Уније. Званичном отварању овог Контакт центра претходила је припрема од годину дана како би се набавио најсавременији софтвер. Партнери на пројекту били су град Виљанди из Естоније и Општина Пећинци, а отварање Контакт центра финансирала је у потпуности Европска Унија са око 140 хиљада евра
Седиште Контак центра налази се у Општинској управи у соби број 5 у приземљу зграде.