Странице
- Детаљи
- Категорија: Сервиси грађана
Електронска управа Општине Стара Пазова омогућава бржу размену информација са грађанством и пословним окружењем:
- Питајте председника
Уколико имате питање које бисте желели да поставите директно председнику Општине Стара Пазова Ђорђу Радиновићу, или да упутите коментар или сугестију, на располагању Вам је образац у који их можете унети. Одговор ћете добити у најкраћем року на e-mail адресу коју унесете у обрасцу, а најчешће постављана питања биће објављивана на страници питања и одговори. - Виртуелни матичар
Oмогућава Вам да, користећи интернет технологију, наручите и добијете изводе из матичних књига на кућну адресу. Сервиси које виртуелни матичар подржава: извод из матичне књиге рођених, извод из матичне књиге умрлих, уверење о држављанству и извод из матичне књиге венчаних. - Пријавите комунални проблем
Уз помоћ онлајн формулара, имате могућност да општинском контакт центру пријавите комунални проблем. - Обрасци и формулари
На овој страници можете преузети обрасце и формуларе општинске управе општине Стара Пазова у електронском облику. Документи су у .PDF и .DOC формату. PDF формуларе можете попунити електронски и тако попуњене их одштампати. - Заштита животне средине
Овде су Вам доступна документа са предвиђеним и усвојеним програмима и плановима заштите животне средине на територији општине Стара Пазова. У наставку можете пронаћи и изведене студије, важна обавештења из ове области, као и информације које су дозволе неопходне за управљање отпадом. - Канцеларија за брзе одговоре
У згради Општинске управе Стара Пазова почела је са радом Канцеларија за брзе одговоре која представља својеврстан сервис за грађане и инвеститоре који треба да омогући лакшу и бржу комуникацију и решавање њихових захтева. Захваљујући Канцеларији за брзе одговоре грађани и инвеститори на једном месту могу добити информације о потребној документацији, помоћ службеника у виду најважнијих доступних информација, али и да се информишу о року решавања захтева. Важно је имати у виду да референти канцеларије раде на основу унапред дефинисаних процедура које су дефинисане за одређени захтев како би у што краћем року обезбедили одговор или решење где је то законски могуће. - Регистар локацијских дозвола
На овој страници, у табеларном приказу, можете сазнати које су све издате локацијске дозволе за објекте на територији Општине Стара Пазова тј. у свим насељима за 2015. годину. Лако доступне информације су и ко је инвеститор објекта, датум издавања дозволе, као и број под којим је заведен у Регистру локацијских услова код надлежног органа Општинске управе. - Регистар грађевинских дозвола за правна лица
Информишите се о актуелним грађевинским дозволама које је правним лицима издало надлежно Одељење. - Регистар грађевинских дозвола за физичка лица
Информишите се о актуелним грађевинским дозволама које је физичким лицима издало надлежно Одељење. - Јединствена евиденција стамбених заједница
Републички геодетски завод води јединствену, централну, јавну, електронску базу података у којој су обједињени подаци о стамбеним заједницама из свих регистара на територији Републике Србије. Одабиром општине из падајуће листе, могућа је претрага објављених решења о регистрацији стамбених заједница и закључака за одбијене регистрације. - База имовине у јавној својини
Систем за управљање имовином у јавној својини омогућава да информације о расположивости јавне имовине буду доступне инвеститорима и свим заинтересованим странама. База непокретности је настала као резулатат пројекта "Ефикасно управљање имовином у јавној својини у општинама Стара Пазова и Инђија" као тежња што ефикаснијем управљању јавном имовином. - Калкулатор локалних такси и накнада
Калкулатор је јединствена виртуелна апликација за поређење трошкова пословања у локалним самоуправама Србије. Идејни творац ове веома корисне апликације је Национална алијанса за локално-еконосмки развој (НАЛЕД) чија је реализација успела уз подршку амбасаде Холандије и USAID-а. Од посебног је значаја за привреднике где се на једном месту могу сазнати најзначајније и најчешће тражене локалне таксе и накнаде одређене локалне самоуправе. - Упит у јединствени бирачки списак
Јединствени бирачки списак је јавна исправа у којој се води јединствена евиденција држављана Републике Србије који имају бирачко право. Јединствени бирачки списак успостављен је крајем 2011. године и прву практичну примену имао је у мају 2012. године, када су одржани избори на свим нивоима. Списак води Министарство правде и државне управе, а промене у бирачком списку редовно врше градске и општинске управе за своју територију међу којима је Општина Стара Пазова. - Провера уписа у Посебан бирачки списак
- Локално-академска мрежа - ЛАМ
ЛАМ је пројекат интеграције студената у јавни и привредни живот локалних самоуправа. Оваква база података студената једне општине представља јединствен “регистар” академског потенцијала у једној средини.
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
На овој страници можете преузети одлуке које је донела Скупштина општине Стара Пазова, у електронском формату.
Општинске одлуке | |
---|---|
Нацрт уговора о припајању Јавног урбанистичког предузећа "Урбанизам" Стара Пазова као Друштва преносиоца, "Дирекцији за изградњу општине Стара Пазова јавно предузеће" Стара Пазова Друштву стицаоцу, као организационе јединице - сектор | Преузмите документ » |
Одлука о локалним комуналним таксама | Преузмите документ » |
Одлука о локалним административним таксама | Преузмите документ » |
Одлука о накнади за заштиту и унапеђење животне средине | Преузмите документ » |
Одлука о боравишној такси | Преузмите документ » |
Одлука о утврђивању доприноса за уређивање грађевинског земљишта | Преузмите документ » |
Одлука о начину пружања помоћи младим талентима у области образовања | Преузмите документ » |
Одлука о начину пружања помоћи младим талентима у области културе и уметности | Преузмите документ » |
Пословник о раду Савета за здравље | Преузмите документ » |
Правилник о поступку унутрашњег узбуњивања | Преузмите документ » |
Стратегија безбедности саобраћаја на путевима општине Стара Пазова за период 2015.-2020. године | Преузмите документ » |
Програм пописа незаконито изграђених објеката на територији општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Одлука о одређивању максималног броја запослених на неодређено време за сваки организациони облик у систему локалне самоуправе општине Стара Пазова за 2015. годину | Преузмите документ » |
Одлука о такси превозу путника | Преузмите документ » |
Закључак о доношењу Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова за 2016. годину | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова за 2016. годину | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2017. години | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2018. години | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2019. години | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2020. години | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2021. години | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2022. години | Преузмите документ » |
Пословник о раду Савета за међунационалне односе | Преузмите документ » |
Одлука о кућном реду у стамбеним зградама | Преузмите документ » |
Одлука о утврђивању минималне накнаде за текуће и инвестиционо одржавање зграда и накнаде за рад принудног професионалног управника | Преузмите документ » |
Одлука о Општинској управи општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Правилник о безбедности информационо - комуникационог система Општинске управе општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Решење о образовању Привредног савета општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Одлука о накнадама за коришћење јавних површина на територији општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Усклађен план јавних набавки за 2020. годину | Преузмите документ » |
План јавних набавки за 2021. годину | Преузмите документ » |
Одлука о приступању изради Плана развоја општине Стара Пазова за период 2023. - 2031. године | Преузмите документ » |
Програм капиталних инвестиција општине Стара Пазова за период 2023. - 2025. године | Преузмите документ » |
Одлука о усвајању Програма капиталних инвестиција општине Стара Пазова 2023. - 2025. године | Преузмите документ » |
Одлука о организацији Општинске управе | Преузмите документ » |
Решење о образовању координационог тима и радних група за израду Плана развоја општине Стара Пазова за период 2023 - 2031. године | Преузмите документ » |
Списак службених лица овлашћених за одлучивање у управним стварима и предузимање радњи у поступку пре доношења решења | Преузмите документ » |
Акциони план за побољшање положаја жена и унапређења родне равноправности на територији општине Стара Пазова за период 2022. - 2024. | Преузмите документ » |
Одлука о усвајању Акционог плана за побољшање положаја жена и унапређења родне равноправности на територији општине Стара Пазова за период 2022. - 2024. | Преузмите документ » |
Одлука о родној равноправности | Преузмите документ » |
Стратешки циљеви и план активности за побољшање положаја жена и унапређења родне равноправности на територији општине Стара Пазова за период 2022. - 2024. | Преузмите документ » |
Одлука о изради локалног акционог плана за управљање миграцијама на територији општине Стара Пазова за период 2023. - 2027. године | Преузмите документ » |
Одлука о изради програма унапређења положаја младих општине Стара Пазова за период 2024 - 2026. године | Преузмите документ » |
Одлука о усвајању Програма локално економског развоја општине Стара Пазова за период 2024. - 2026. године | Преузмите документ » |
Програм локално економског развоја општине Стара Пазова за период 2024. - 2026. године | Преузмите документ » |
Одлука о измени Одлуке о разрешењу и именовању чланова и заменика чланова Општинске изборне комисије у сталном саставу | Преузмите документ » |
Одлука о измени одлуке о приступању изради плана развоја општине Стара Пазова за период од 2023-2031. године | Преузмите документ » |
Одлука о додели једнократне новчане помоћи ученицима средњих школа на територији општине Стара Пазова | Преузмите документ » |
Годишњи програм заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на подручју општине Стара Пазова у 2024. години | Преузмите документ » |
Одлука о усвајању плана развоја општине Стара Пазова за период 2023. - 2031. год. | Преузмите документ » |
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за информационе технологије је носилац планирања, организовања и реализације информационе технологије Општине. У реализацији тог задатка обезбеђује функционално и технолошко јединство информационог система Општине. Функционално и технолошко јединство чини:
- јединствену стратегију и циљеве развоја информационог система,
- усклађивање развоја информационих подсистема у јавним предузећима и установама,
- развој јединствене информатичке инфраструктуре, координирана набавка информатичке опреме, заједничко коришћење база података,
- примена и развој јединствених стандарда, метода, класификација и номенклатура,
- учествовање у набавци, изради и реализацији нових пројеката,
- старање о постојећим пројектима, одржавању, унапређивању и усклађивању са законом,
- координација са државним органима, јавним предузећима и установама на територији Општине,
- обезбеђење техничких услова за ажурирање и коришћење географског информационог система,
- одржавање, чување и заштита базе података.
Одељење за информационе технологије и комуникације израђује и реализује планове обуке и усавршавања запослених у Општинској управи, стара се о комуникацији са грађанима, изради јавних и интерних публикација и интернет презентација, врши стручне, организационе и оперативне послове који се односе на рад Скупштине општине, Председника општине и Општинске управе, стара се о примени Закона о информационом систему Републике Србије.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Вељко Радиновић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за општу управу обавља управне и стручне послове у непосредном спровођењу закона и других прописа чије је непосредно спровођење поверено општини у области држављанства, матичних књига, личног имена, брака, бирачких спискова, овере потписа, рукописа и преписа и прати прописе за које је надлежна локална самоуправа.
Одељење врши послове на издавању радних књижица, послове писарнице и архиве, послове радних односа у Општинској управи, стручне и административно-техничке послове који се односе на примену прописа из области јавних набавки, слободног приступа информацијама од јавног значаја као и пружање правне помоћи грађанима општине.
Припрема нацрте аката које доноси скупштина општине, председник општине, општинско веће и начелник општинске управе.
Врши стручне, организационе, преводилачке и административне послове за скупштину општине и општинско веће који се доносе на: припрему седница и обраду аката усвојених на седницама, чување и објављивање изворних аката и докумената о раду Скупштине општине и њених тела, председника општине и општинског већа и његових радних тела, припрему предлога и израду нацрта решења које доноси општинско веће приликом решавања у управном поступку у другом степену о правима и обавезама грађана, предузећа и установа и других организација у правним стварима из надлежности општине, прибављање одговора на одборничка питања као и вођење записника и евиденције о одржаним седницама.
Врши административне и стручне послове за радна тела скупштине општине као и оне који се односе на представке и предлоге грађана.
Пружа стручну помоћ одборничким групама у припреми предлога које подносе скупштини и њеним радним телима, као и стручну помоћ одборницима у вршењу њихове функције.
Одељење врши и послове који се односе на физичко обезбеђивање објекта, редовно одржавање, чишћење, спремање и загревање радних просторија, одржавање и руковање средствима опреме и средствима везе, одржавање возила за потребе Општинске управе, доставне послове, пружање угоститељских услуга за потребе органа Општине и запослене у Општинској управи, послове економата за Општинску управу.
За извршавање одређених послова из изворне надлежности општине као и поверених послова државне управе и стварање услова да се ти послови обављају ефикасније и ближе месту становања и рада грађана образују се Месне канцеларије и то за следећа подручја:
- Месна канцеларија Белегиш за насељено место Белегиш
- Месна канцеларија Војка за насељено место Војка
- Месна канцеларија Голубинци За насељено место Голубинци
- Месна канцеларија Крњешевци за насељено место Крњешевци
- Месна канцеларија Нова Пазова за насељено место Нова Пазова
- Месна канцеларија Нови Бановци за насељено место Нови Бановци
- Месна канцеларија Стари Бановци за насељено место Стари Бановци
- Месна канцеларија Сурдук за насељено место Сурдук
Месне канцеларије врше послове који се односе на лична стања грађана, вођење матичних књига и издавање извода и уверења, састављање смртовница, праћење бирачких спискова, оверу рукописа, преписа и потписа, издавање уверења о чињеницама када је то одређено Законом, врши послове пријемне канцеларије за општинске органе управе и води другу евиденцију када је то предвиђено законом и другим прописима.
Месне канцеларије могу да врше и друге послове које им из своје надлежности повери Општинска управа.
Месне канцеларије врше послове према стручним упутствима по налогу Председника општине и начелника Општинске управе.
Одељење врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења, а у делу који се односи на обављање скупштинских послова и послова општинског већа пружа неопходну помоћ секретару Скупштине општине у вези са сазивањем и одржавањем седница скупштине и њених радних тела и седница општинског већа.
Начелник одељења: Александар Мијић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за спорт и омладину врши послове управе у непосредном спровођењу закона и других прописа у остваривању права грађана у области спорта и омладине.
Одељење за спорт и омладину предлаже нацрте аката из своје надлежности које доноси Скупштина општине, Председник општине и Општинско веће.
Врши стручне и административне послове који се односе на задовољавање потреба грађана о којима се стара општина у областима спорта, омладине и културе.
Прати и координира рад спортских клубова и организација, омладинских удружења и организација и стара се о задовољавању потреба истих. Предлаже и помаже поменутим субјектима у ивестиционом одржавању и сагледава потребе за новим инвестицијама у поменутим областима.
Помаже у припреми и реализацији пројеката за спорт и омладину.
Врши техничке, административне и друге послове неопходне за успешно обављање послова из своје надлежности.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Велибор Катић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за друштвене делатности врши послове управе у непосредном спровођењу закона и других прописа који су поверени општини у остваривању права грађана у области социјалне заштите, здравствене заштите, друштвене бриге о деци, предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, ученичког и студентског стандарда, борачко инвалидске заштите као и инспекцијске послове из области образовања.
Одељење за друштвене делатности, културу и информисање предлаже нацрте аката из своје надлежности које доноси Скупштина општине, Председник општине и Општинско веће.
Врши стручне и административне послове који се односе на задовољавање потреба грађана о којима се стара Општина у областима друштвене бриге о деци, предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, социјалне заштите и здравствене заштите. Врши послове ликвидатуре у области борачко инвалидске заштите и породиљског одсуства као и послове који се односе на признавање права на допунску заштиту бораца, војних инвалида и њихових породица. Обавља све стручне и административне послове у вези са статусом избеглих лица на територији општине Стара Пазова.
Одељење за друштвене делатности, културу и информисање прати здравствено стање становништва на подручју општине и стара се о унапређењу услова којима се доприноси очувању и унапређивању здравља грађана у општини.
Прати законитост рада установа у области друштвених делатности чији је оснивач општина, врши техничке, административне и друге послове неопходне за успешно обављање послова из своје надлежности.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Ивана Ненадић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за инспекцијске послове и комуналне делатности врши послове који се односе на уређење услова обављања и развој комуналних делатности, спроводи послове давања сагласности на стратешке процене планских докумената, процену утицаја пројеката на животну средину, издавања интегрисаних дозвола, израду програма заштите животне средине и програма мониторинга буке и ваздуха и праћења стања животне средине, утврђује мере и услове заштите од буке за јавне скупове и активности.
Одељење врши издавање дозвола за сакупљање, транспорт, складиштење, третман и одлагање интерног и неопасног отпада на територији општине као и издавање одобрења за локацију за третман отпада у мобилном постројењу који се врши на територији општине.
Регулише и обезбеђује комунални ред у насељима, врши инспекцијски надзор у комуналној области и области заштите животне средине Стара се о обезбеђивању услова за трајно обављање и развој комуналних делатности.
Врши управно правне послове у вези инспекцијског надзора из области комуналних делатности и заштите животне средине и спроводи поступак извршења по извршним одлукама донетим у првостепеном поступку из ове области.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Зорица Јанчић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за урбанизам и грађење врши управне и друге послове у непосредном спровођењу закона и других прописа чије је спровођење поверено Општини у области урбанизма, грађења и саобраћаја. Учествује у изради Програма за израду Просторног плана општине, врши јавно оглашавање ради уступања израде планских докумената, стара се о излагању планског документа на јавни увид, обезбеђује постојеће копије топографског и катастарског плана и дигиталних записа, катастра подземних и надземних водова, обезбеђује ажурирање катастарских подлога, прикупља податке за потребе израде предлога и одлука о изради урбанистичких планова, информације о локацији, прибавља услове за прикључење на саобраћајну и комуналну инфраструктуру и друге прописане услове, издаје локацијске дозволе, издаје грађевинске дозволе, издаје решења за изградњу помоћних и економских објеката, решења за извођење радова на инвестиционом одржавању објеката, решење за реконструкцију, адаптацију, санацију, промену намене објеката без извођења грађевинских радова, промену намене објеката уз извођење грађевинских објеката, решења за изградњу унутрашњих инсталација у постојећи објекат, издаје потврде о усаглашености изграђених темеља са главним пројектом, издаје решења за легализацију објеката чије је грађење одн.реконструкција завршена без грађевинске дозволе, организује технички преглед објеката, издаје употребне дозволе за објекте, доноси решења о рушењу објеката на захтев странке.
Врши послове инспекцијског надзора у области изградње објеката и у области друмског саобраћаја. Врши управно правне послове у вези инспекцијског надзора изградње објеката и друмског саобраћаја и спроводи поступак извршења по извршним одлукама донетим у првостепеном поступку из ових области.
Предлаже нацрте аката које доноси Скупштина општине, председник општине и Општинско веће из ове области и непосредно спроводи прописе општине у овим областима. Прати остваривање програма уређивања грађевинског земљишта.
Врши послове у области имовинско правних односа утврђене законом који регулише грађевинско земљиште и јавну својину, спроводи поступак експропријације, враћања земљишта, спроводи поступак исељења бесправно усељених лица у станове и заједничке просторије у складу са законом о становању и води евиденцију непокретности општине.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Душанка Грозданић Миловић
- Детаљи
- Категорија: Општинска управа
Одељење за јавне приходе врши утврђивање, контролу и наплату изворних прихода општине и то:
- послове који се односе на вођење првостепеног поступка утврђивања, наплате и контроле изворних прихода општине за правна лица, предузетнике и физичка лица,
- врши разрез и наплату накнада за уређење и коришћење грађевинског земљишта,
- води јединствени регистар обвезника и књиговодство изворних прихода општине,
- врши пријем и обраду пореских пријава, пријава за утврђивање других изворних прихода општине, као и пријем и обраду других извештаја обвезника изворних прихода општине,
- врши канцеларијску и теренску контролу изворних прихода општине код пореских обвезника,
- покреће и води првостепени пореско-прекршајни поступак за учињене пореске прекршаје из области изворних прихода општине,
- издаје уверења и потврде о чињеницама о којима води службену евиденцију,
- врши редовну и принудну наплату изворних прихода општине,
- води, одржава и развија јединствени информациони систем за утврђивање, наплату и контролу изворних прихода општине.
Врши и друге послове у складу са законом, Статутом и одлукама општине, а по налогу Председника општине, начелника Општинске управе и начелника Одељења.
Начелник одељења: Дивна Стефановић