У среду 11. маја 2022. године, у Великој сали Беле зграде, Трг др.Зорана Ђинђића бб, у Старој Пазови са почетком у 13,45 часова, за ученике завршних разреда средње Техничке школе и средње Економско-трговинске школе из Старе Пазове одржано је предавање на тему: "Сива економија и рад на црно" у организацији Социјално - економског савета општине Стара Пазова.
Едукативно предавање на напред наведену Тему одржао је Раде Ерцег, члан Соција- економског-савета општине Стара Пазова и професор у Техничкој школи Стара Пазова.
О томе како се борити против појава сиве економије ирада на црно, кроз превентивне, стимулативне и казнене мере, говорила је Зорица Кешељ, наставник социологије, устава и права грађана и директорка средње Техничке школе у Старој Пазови.
Након одржаног предавања и едукације , ученици су попунили Упитник на тему "Шта знаш о сивој економији и раду на црно" са намером да се утврди колико су од предавања усвојили и научили о томе шта је "сива економија" и како се против ње борити.
Предавању су присуствовали и представници социјалних партнера у СЕС-у: Локалне самоуправе-општине Стара Пазова, Уније послодаваца Старе Пазове, Савеза самосталних синдиката за општину Стара Пазова, чланови Радне групе СЕС-а за борбу против сиве економије и рада на црно, директорка средње Техничке школе Зорица Кешељ и професори одељења школа чији су ученици обухваћени предавањем.
Предавање је планирано у Акционом плану рада Социјално-економског савета општине Стара Пазова за 2022. годину, са циљем превентивног рада и едукације младих и указивања на штетност појава "сиве економије и рада на црно" како на појединце, тако и на послодавце који послују легално, и на приходе буџета локалних заједница и државе у целини.
После завршеног предавања за ученике завршних разреда средњих школа, Социјално- економски савет општине Стара Пазова, ће у наредном периоду анализирати Упитнике које су након предавања попунили ученици који су били присутни на едукативном предавању, и о утврђеним резултатима издати одговарајућу публикацију и Саопштење за јавност.