Захваљујући коректној сарадњи са Министарством за државну управу и локалну самоуправу Општини Стара Пазова је, на недавно завршеном конкурсу, опредељено 8,5 милиона динара за успостављање јединственог управног места, које ће убрзо почети са радом у општинској Писарници у Старој Пазови. Милан Беара, заменик председника Општине Стара Пазова потписао је, у просторијама српско-корејског и информатичког приступног центра, уговор о додели поменутих средстава, која ће наменски бити искоришћена за уређење и електронско опремање шалтер сале уз јединствени шалтер у згради Општине.
Бранко Ружић, министар државне управе и локалне самоуправе је на самом почетку сусрета са представницима изабраних општина подсетио на значај поменутог пројекта. „Желимо да јединствено управно место, буде веза грађана са свим органима са којима они имају потребе да директно комуницирају, било да желе да остваре неко право, попут права на дечији додатак, бесплатан вртић, накнаду за породиље, озакоњење објеката, регистрацију скупштине станара или прикупљање докумената, који су везани за матичне књиге, књигу држављана итд“, истакао је министар.
„Ми из старопазовачке локалне самоуправе желимо да искажемо захвалност Влади Републике Србије и ресорном министарству, који су препознали наше потребе за модернизацијом комуникације и услуга ка грађанима. Специфично је да наша Општина бележи раст у броју становника и овакво технолошко унапређење, које ћемо убрзо увести ће бити од велике практичне користи становницима наше Општине. Решити документацију или неку другу сличну потребу на једном месту је стандард коме тежимо и веома се радујемо томе“, закључио је Милан Беара, заменик председника Општине.
Поред поједностављења за грађане важна је и уштеда времена и комуникација, која је усмерена на једног службеника, а ништа мањег значаја је и уштеда новчаних средстава коју ће такође донети пројекат „Управа по мери свих нас“.
Александар Мијић, начелник одељења за општу управу: “Пошто смо у овом тренутку повезани са министарством државне управе и локалне самоуправе, Националном службом за запошљавање, Пореском управом, републичким ПИО фондом, Министарством унутрашњих послова и катастром, можемо да прикупљамо све податке који су грађанима неопходни да би завршили неки предмет. Некада су грађани сами ишли од шалтера до шалтера а сада ћемо на једном месту моћи да прикупимо све неопходне информације, на њихов захтев.“
Подсетимо, ресорни министар је током своје недавне посете старопазовачкој локалној самоуправи, у разговору са председником Општине Ђорђем Радиновићем, утврдио да је модернизација шалтерске службе у Општини Стара Пазова један од важних корака, за које се заједничким снагама, залажу и ова локална самоуправа и државна управа, те је и одлучено да се у најкраћем року учине конкретни кораци на реализацији инвестиције за наведене потребе. Овим пројектом ће се Општина Стара Пазова наћи међу неколико првих општина у Србији, које ће у кратком року имати на располагању јединствени шалтер на задовољство свих својих грађана.
Фотографије:
https://starapazova.rs/en/informacije-3/news/5327-uz-podrsku-republike-do-jedinstvenog-saltera-u-opstini-stara-pazova-1.html#sigFreeId51d5d195ba