Opštinska uprava

Potvrde urbanističkih projekata

POTVRDE URBANISTIČKIH PROJEKATA

Dokumenta 
Urbanistički projekat za izgradnju poslovnog objekta - I - faze magacina - regalno skladište II+0 i II - faze - upravne zgrade II+1 na kat. parc. 5250/3 u k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju proizvodnog kompleksa „ARMONT“ na katastarskim parcelama br. 4810/4, 4810/17, 4810/18, 4810/19 i 4810/20 k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za potrebu urbanističko-arhitektonske razrade lokacije za izgradnju stambeno-poslovnog objekta na kat.parc. 3027/1, 3027/2 i 3028 i delu katastarske parcele broj 5409 k.o. Nova Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju skladišnog objekta u II faze u Krnješevcima na kat.parc.br. 1139/2 k.o. Krnješevci Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za uređenje lokacije za izgradnju skladišno-poslovnog kompleksa P+O/P+1 na kat.parc. 9562 k.o. Stara Pazova u naselju Staroj Pazovi Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za uređenje lokacije za izgradnju "Transfera logistički centar - TLC" na kat. parc. br. 2144/1 k.o. Novi Banovci u Centralnoj radnoj zoni opštine Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju stambeno poslovnog kompleksa, I faza stambeno-poslovni objekat Po+II+3+Pe, II faza stambeno-poslovni objekta Po+II+3+pe i III faza stambeno-poslovni objekat po+II+3+Pe faza, na kat.parc.br. 1461, 1462, 1463, 1468, 1469 i 1470 u k.o. Stari Banovci Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za uređenje lokacije za izgradnju proizvodno skladišnog objekta sa administracijom - radionice za obradu i skladištenje stakla na kat.parc.br. 4813/63 k.o. Stara Pazova u Istočnoj radnoj zoni naselja Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju stambenog objekta-višeporodično stanovanje, spratnosti P+3 na kat.parc.br. 1678/3 i 1679/1 u k.o. Stari Banovci Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat parcelacije kat. parc. br. 5643/17 k.o. Nova Pazova u Novoj Pazovi Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju poslovno-proizvodno-skladišnog objekta na P+1/P+0 na kat. parc. br. 3130/1 k.o. Stara Pazova u Staroj Pazovi Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za skladištenje i distribuciju robe u Krnješevcima na kat. parc. br. 1139/90 k.o. Krnješevci Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju poslovnog kompleksa, I – faza upravni deo P+1 i magacin – regalno skladište P+0 i II – faza magacin – regalno skladište P+0 na kat.parc.br. 3106/12, 3106/13 I 3106/34 u k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat urbanističko-arhitektonske razrade za građevinsku parcelu kat.parc. 1700/9 k.o. Krnješevci za dogradnju poslovno-skladišnog objekta proizvodnim delom za proizvodnju i prepakivanje soli i začina Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju poslovno-skladišnog kompleksa na kat.parc.br. 1139/26 i 1139/12 k.o. Krnješevci Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju skladišno-poslovnog objekta na kat. parc. 4813/28 k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju poslovno-skladišnog objekta na kat. parc. 4813/42 k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat urbanističko-arhitektonske razrade za građevinsku parcelu kat.parc.br. 1852/6 k.o. Krnješevci za izgradnju poslovno-skladišnog objekta Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju proizvodnog kompleksa "Mega Plast Jovanović" na kat. parc. 9566 k.o. Stara Pazova Preuzmite dokument »
Urbanistički projekat za izgradnju prodajno servisnog centra za građevinsku mehanizaciju na kat.parc. 1854/2 k.o. Krnješevci Preuzmite dokument »

Savet za bezbednost saobraćaja

SAVET ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA

Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima predviđeno je osnivanje tela za koordinaciju bezbednosti saobraćaja na putevima u svim lokalnim samoupravama na teritoriji Republike Srbije. Rešenjem Opštinskog veća oktobra 2020. godine formiran je novi saziv Saveta za bezbednost saobraćaja u cilju ostvarivanja saradnje i usklađenog obavljanja poslova u funkciji unapređenja bezbednosti saobraćaja na putevima, kao i iniciranja i praćenja preventivnih i drugih aktivnosti.

Zadaci Saveta su:
- da analizira i unapređuje sistem bezbednosti saobraćaja;
- da organizuje, odnosno sprovodi aktivnosti usmerene na unapređenje bezbednosti vozača i drugih učesnika u saobraćaju, kao i na unapređenje bezbednosti saobraćaja sa stanovišta vozila i puteva;
- organizuje, odnosno sprovodi preventivno-promotivne aktivnosti i kampanje usmerene na povećanje bezbednosti saobraćaja;
- sarađuje sa međunarodnim i regionalnim telima i institucijama za bezbednost saobraćaja;
- obavlja i druge zadatke vezane za unapređenje bezbednosti saobraćaja, utvrđene zakonom i drugim propisima.

U planu su brojne aktivnosti koje se odnose na podizanje svesti kod učesnika u saobraćaju, pre svega kod najugroženijih kategorija kao što su đaci, adolescenti, motoristi i biciklisti. Obezbeđena su sredstva koja će biti usmerena na uređenje zona škola, pešačkih prelaza, izgradnju saobraćajnih poligona za decu, nabavka zaštitne opreme za bicikliste i mopediste, kao i poljoprivrednike. Takođe, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Savet će organizovati brojne tribine i edukacije srednjoškolaca, ali i najmlađih učesnika u saobraćaju kroz projekat Pažljivkova smotra.

Predsednica Saveta za bezbednost saobraćaja je zamenica predsednika opštine Marina Savić, dok je njen zamenik Zoran Lazić, načelnik policijske stanice Stara Pazova.

Kontakt: Jelena Pešić, sekretar Saveta za bezbednost saobraćaja i koordinator sa saradnju sa Agencijom za bezbednost saobraćaja 064/802-13-95.

Akcija "Javi se kad stigneš kući"

Aktivnosti Saveta za bezbednost saobraćaja u cilju unapređenja bezbednosti ugroženih grupa učesnika u saobraćaju

Akcija Ministarstva unutrašnjih poslova Vlade Republike Srbije - Bezbednost pešaka

Budžetski inspektor

Budžetski inspektor

Budžetski inspektor je nezavisan i u svom radu direktno odgovoran predsedniku Opštine Stara Pazova.

Budžetska inspekcija je funkcionalno i organizaciono nezavisna od drugih zakonom definisanih subjekata: direktnih i indirektnih korisnika sredstava, javnih preduzeća i drugih korisnika sredstava budžeta.

Budžetski inspektor je nadležan za sprovođenje inspekcijske kontrole nad:

  • direktnim i indirektnim korisnicima budžetskih sredstava
  • javnim preduzećima čiji je osnivač Opština Stara Pazova
  • pravnim licima osnovanim od strane tih javnih preduzeća
  • pravnim licima nad kojim Opština ima direktnu ili indirektnu kontrolu nad više od 50% kapitala ili više od 50% glasova u upravnom odboru
  • pravnim licima u kojima sredstva Opštine čine više od 50% prihoda u prethodnoj godini
  • pravnim licima i drugim subjektima kojima su direktno ili indirektno doznačena sredstva budžeta Opštine za određenu namenu

Kontakt podaci

Ime i prezime: Branko Mazalica
El. pošta: branko.mazalica@starapazova.eu
Telefon: 064/802-12-49

Nazivi ulica

Nazivi ulica 
Odluka o utvrđivanju naziva ulica u naseljenim mestima Stari Banovci, Novi Banovci, Vojka, Krnješevci, Stara Pazova, Nova Pazova, Belegiš, Surduk i Golubinci Preuzmite dokument »
Odluka o izmenama i dopunama Odluke o utvrđivanju naziva ulica u naseljenim mestima Stari Banovci, Novi Banovci, Vojka, Krnješevci, Stara Pazova, Nova Pazova, Belegiš, Surduk i Golubinci - 02.07.2019. god. Preuzmite dokument »
Odluka o izmenama i dopunama Odluke o utvrđivanju naziva ulica u naseljenim mestima Stari Banovci, Novi Banovci, Vojka, Krnješevci, Stara Pazova, Nova Pazova, Belegiš, Surduk i Golubinci - 20.02.2020. god. Preuzmite dokument »

Odeljenje za investicije

Odeljenje za investicije obavlja upravne, stručne i administrativno-tehničke poslove u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa u vezi realizacije investicija i to:

  • obavlja poslove koji se odnose na realizaciju razvojnih projekata od interesa za opštinu, predstavljanje investicionih potencijala opštine i realizaciju aktivnosti na privlačenju investicija,
  • predlaže prioritete investicija,
  • vrši poslove u vezi realizacije investicija koje se finansiraju iz budžeta opštine i primanja na osnovu zaduživanja i donacija, i projektuje i prati realizaciju budžeta za investicije,
  • obavlja poslove u vezi sa pripremom tenderske dokumentacije i realizacijom javnih nabavki,
  • koordinira poslove imovinsko-pravne pripreme, planske dokumentacije i projektne dokumentacije sa nadležnim odeljenjima i preduzećima,
  • vrši poslove u vezi sa stručnim nadzorom, obezbeđuje uslove i obavlja poslove u vezi opremanja javnog građevinskog zemljišta, odnosno vrši poslove koji se odnose na obezbeđivanje uslova za izgradnju objekata komunalne infrastrukture i uređenja javnih površina, čiji je investitor opština,
  • učestvuje u izradi predloga projekata javno-privatnog partnerstava na izgradnji objekata,
  • podnosi zahteve za izdavanje lokacijskih uslova, građevinske i upotrebne dozvole za sve objekte u kojima se kao investitor ili suinvestitor pojavljuje opština, odnosno za sve objekte koji se grade na zemljištu koje je u javnoj svojini, osim zahteva koji su u ovoj oblasti u nadležnosti javnih i javno komunalnih preduzeća,
  • obavlja poslove koji se odnose na uređivanje, otuđenje i zakup građevinskog zemljišta,
  • izrađuje nacrt programa uređenja građevinskog zemljišta,
  • inicira pribavljanje građevinskog zemljišta u javnu svojinu opštine,
  • priprema nacrte odluka, rešenja i zaključaka koje donosi Skupština opštine, Predsednik opštine i Opštinsko veće, učestvuje u izradi i daje mišljenje na nacrte i predloge odluka i drugih normativnih akata iz ove oblasti,
  • vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama opštine, a po nalogu Predsednika opštine, načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja.

Načelnik odeljenja: Branka Jovanović

Građanski vodič kroz budžet

Građanski vodič kroz budžet za 2024. godinu 
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2023. godinu 
Građanski vodič kroz budžet - četvrti rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - treći rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2022. godinu 
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2021. godinu 
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2020. godinu 
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2019. godinu 
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet za 2018. godinu 
Građanski vodič kroz budžet Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - prvi rebalans Preuzmite dokument »
Građanski vodič kroz budžet - drugi rebalans Preuzmite dokument »

Kontrolne liste za inspekcijski nadzor

Komunalna inspekcija
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2018. godinu
Plan inspekcijskog nadzora Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2019. godinu
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2020. godinu
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2021. godinu
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2022. godinu
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2023. godinu
Plan inspekcijskog nadzora komunalne inspekcije za 2024. godinu
Izveštaj o radu komunalne inspekcije za 2017. godinu
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2018. godinu
Izveštaj o radu komunalne inspekcije za period 01.01.2019. - 30.09.2019. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2019.- 31.12.2019. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2020.- 30.09.2020. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2020.- 31.12.2020. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2022.- 30.09.2022. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2022.- 30.12.2022. godine
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove za 2021. godinu
Kontrolna lista 1-1 - Komunalni red - ograda
Kontrolna lista 1-2 - Komunalni red - trotoar
Kontrolna lista 1-3 - Komunalni red - travnjak, živica, sadnice
Kontrolna lista 1-4 - Komunalni red - vozila
Kontrolna lista 1-5 - Komunalni red - park
Kontrolna lista 1-6 - Komunalni red - građevinski materijal
Kontrolna lista 1-7 - Komunalni red - radovi na javnoj površini
Kontrolna lista 1-8 - Komunalni red - izlaganje robe
Kontrolna lista 1-9 - Spaljivanje otpada
Kontrolna lista 2-1 - Pijace - Obaveze davaoca usluge
Kontrolna lista 2-2 - Pijace - Izdavanje pijačnog prostora
Kontrolna lista 2-3 - Pijace - Korisnici
Kontrolna lista 2-4 - Pijace - Korisnici van pijace
Kontrolna lista 3-1 - Držanje domaćih životinja - Papkara i kopitara
Kontrolna lista 3-2 - Držanje domaćih životinja - Živina i golubovi
Kontrolna lista 3-3 - Držanje domaćih životinja - Pasa i mačaka
Kontrolna lista 3-4 - Držanje domaćih životinja - Pčelinjaci
Kontrolna lista 3-5 - Hvatanje i uništavanje pasa i mačaka
Kontrolna lista 4 - Radno vreme ugostiteljskih objekata
Kontrolna lista 5-1 - Snabdevanje vodom - Obaveze Davaoca usluga prema korisnicima usluga
Kontrolna lista 5-2 - Snabdevanje vodom - Obaveze Izvođača radova prema vodovodnoj infrastrukturi
Kontrolna lista 5-3 - Snabdevanje vodom - Obaveze korisnika usluga
Kontrolna lista 6-1 - Javni prevoz putnika u prigradskom saobraćaju
Kontrolna lista 7-1 - obavljanje trgovine
Kontrolna lista 7-2 - obavljanje trgovine
Kontrolna lista 7-3 - obavljanje trgovine
Kontrolna lista 8 - Zauzeće javne površine (privremeni objekti)
Kontrolna lista 9-1 - Upravljanje grobljima
Kontrolna lista 9-2 - Izvođenje radova
Kontrolna lista 9-3 - Upravljanje grobljima i pogrebne usluge - izvođač radova
Kontrolna lista 9-4 - Upravljanje grobljima i pogrebne usluge - Održavanje reda na groblju
Kontrolna lista 9-5 - Upravljanje grobljima i pogrebne usluge - Pogrebne usluge
Kontrolna lista 10-1 - Iznošenje i deponovanje otpadnih materija (Korisnik)
Kontrolna lista 10-2 - Iznošenje i deponovanje otpadnih materija
Kontrolna lista 10-3 - Deponije
Kontrolna lista 10-4 - Iznošenje i deponovanje poljoprivrednog otpada i uklanjanje konfiskata
Kontrolna lista 11-1 - Odvođenje atmosferskih voda
Kontrolna lista 11-2 - Davalac usluge - otpadne vode
Kontrolna lista 11-3 - Davalac usluge obustava/kvar na objektima kanalizacije
Kontrolna lista 11-4 - Priključenje na javnu kanalizacionu mrežu-insvestitor
Kontrolna lista 11-5 - Priključenje na javnu kanalizacionu mrežu-korisnik
Kontrolna lista 11-6 - Istakanje jama u javnu kanalizaciju
Kontrolna lista 11-7 - Odvođenje otpadnih voda - Zaštita javne kanalizacije
Kontrolna lista 11-8 - Odvođenje otpadnih voda - Obustavljanje usluga odvođenja otpadnih voda
Kontrolna lista 12-1 - Isporuka toplotne energije - davalac usluga
Kontrolna lista 12-2 - Isporuka toplotne energije prekid, remont
Kontrolna lista 12-3 - Odobrenje mesečni troškovi
Kontrolna lista 12-4 - Korisnici, kupci
Kontrolna lista 12-5 - Ugovor o snabdevanju toplotnom energijom
Kontrolna lista 13-1 - Upravljanje javnim parkiralištima
Kontrolna lista 13-2 - Kontrolori
Kontrolna lista 13-3 - Korisnik parkirališta
Kontrolna lista 14-1 - Odžavanje javnih zelenih površina - očuvanje dendrofonda
Kontrolna lista 14-2 - Odžavanje javnih zelenih površina - izvođenje radova na javnim zelenim površinama
Kontrolna lista 14-3 - Odžavanje javnih zelenih površina - obaveze JKP
Inspekcija za zaštitu životne sredine
Plan inspekcijskog nadzora inspekcije zaštite životne sredine za 2018. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspekcije zaštite životne sredine za 2019. godinu
Plan rada inspekcije zaštite životne sredine za 2021. godinu
Plan rada inspekcije zaštite životne sredine za 2022. godinu
Plan rada inspekcije zaštite životne sredine za 2023. godinu
Plan rada inspekcije za zaštitu životne sredine za 2024. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspekcije zaštite životne sredine za 2020. godinu
Saglasnost Ministarstva zaštite životne sredine na Predlog plana inspekcijskog nadzora za 2022. godinu inspekcije za zaštitu životne sredine
Izveštaj o radu inspekcije za zaštitu životne sredine za 2017. godinu
Izveštaj o radu inspekcije za zaštitu životne sredine za 2019. godinu
Izveštaj o radu inspekcije za zaštitu životne sredine za 2018. godinu
Kontrolna lista - dostava podataka prema zakonu o zaštiti životne sredine
Kontrolna lista - dokumentacija (operater)
Kontrolna lista - nesanitarne deponije - smetlišta
Kontrolna lista - otpadna ulja (operater)
Kontrolna lista - skladištenje otpada (operater)
Kontrolna lista - tretman otpada (operater)
Kontrolna lista - utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada postrojenja za upravljanje otpadom
Kontrolna lista - podnošenje zahteva za integrisanu dozvolu
Kontrolna lista - postupanje proizvođača neopasnog i inertnog otpada
Kontrolna lista - studija o proceni uticaja
Kontrolna lista - integrisana dozvola
Kontrolna lista - zaštita od buke u životnoj sredini
Kontrolna lista - zaštita vazduha kod benzinskih stanica
Kontrolna lista - zaštita vazduha kod postrojenja za sagorevanje
Kontrolna lista - zaštita vazduha kod stacionarnih postrojenja
Inspekcija za drumski saobraćaj
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2017. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2018. godinu
Plan inspekcijskog nadzora Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2019. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2020. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2021. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2022. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2023. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za drumski saobraćaj za 2024. godinu
Izveštaj o radu inspektora za drumski saobraćaj za 2017. godinu
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2018. godinu
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period 01.01. - 30.09.2020. godine
Izveštaj o radu inspektora za drumski saobraćaj za period 01.01.2019. - 30.09.2019. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2019.- 31.12.2019. godine
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2022.- 30.09.2022. godine
Kontrolna lista - taksi vozilo
Kontrolna lista - taksi prevoz
Kontrolna lista - taksi prevoznik
Kontrolna lista - javni linijski prevoz putnika
Kontrolna lista - stajališta
Kontrolna lista 6 - javni prevoz putnika u prigradskom saobraćaju
Građevinska inspekcija
Godišnji plan inspekcijskog nadozora za 2018. godinu
Godišnji plan rada građevinske inspekcije za 2020. godinu
Plan inspekcijskog nadzora građevinske inspekcije za 2019. godinu
Plan inspekcijskog nadzora građevinske inspekcije za 2023. godinu
Plan inspekcijskog nadzora građevinske inspekcije za 2024. godinu
Izveštaj o radu građevinske inspekcije od 01.01.2017 do 31.12.2017
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2018. godinu
Izveštaj o radu građevinske inspekcije od 2019. godinu
Izveštaj o radu inspekcijskih službi za period od 01.01.2020.- 31.12.2020. godine
Mišljenje Ministarstva o Predlogu godišnjeg plana inspekcijskog nadzora za 2021. godinu
Plan inspekcijskog nadzora građevinske inspekcije za 2021. godinu
Mišljenje Ministarstva o Predlogu godišnjeg plana inspekcijskog nadzora za 2022. godinu
Plan inspekcijskog nadzora građevinske inspekcije za 2022. godinu
Kontrolna lista 02 - Rešenje o odobrenju za izvođenje radova
Kontrolna lista 03 - Prijava završetka izrade temelja objekta
Kontrolna lista 04 - Prijava završetka objekta u konstruktivnom smislu
Kontrolna lista 05 - Nadzor nad korišćenjem objekta – Upotrebna dozvola
Kontrolna lista 07 - Program održavanja zgrade i opšte stanje zgrade
Kontrolna lista 08 - Bezbednost zgrade – stanje konstruktivnih građevinskih elemenata zgrade
Kontrolna lista 09 - Bezbednost zgrade – stanje drugih građevinskih elemenata zgrade
Kontrolna lista 010 - Bezbednost zgrade – stanje uređaja i opreme zgrade
Kontrolna lista 011 - Bezbednost zgrade – stanje instalacija zgrade
Kontrolna lista 012 - Bezbednost zgrade – stanje opreme i drugih elemenata izvan zgrade
Prosvetna inspekcija
Godišnji plan rada prosvetnog inspektora za 2018. godinu
Godišnji plan rada/inspekcijskog nadzora prosvetne inspekcije za 2024. godinu
Predlog godišnjeg plana rada prosvetnog inspektora od 01.09.2018. do 01.09.2019. godine
Godišnji plan rada prosvetnog inspektora za 2019. i 2020. godinu
Godišnji plan rada prosvetnog inspektora za 2020. i 2021. godinu
Godišnji plan inspekcijskog nadzora/rada prosvetne inspekcije za školsku 2021/2022. godinu
Godišnji plan inspekcijskog nadzora/rada prosvetne inspekcije za školsku 2022/2023. godinu
Izveštaj o radu prosvetnog inspektora za 2017. godinu
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2018. godinu
Izveštaj o radu prosvetnog inspektora za 2019. godinu
10. Kontrolna lista - predškolska ustanova
11. Kontrolna lista - osnovna škola
12. Kontrolna lista - srednja škola
16. Kontrolna lista - zaštita od nasilja, zlostavljanja i zanemarivanja
17. Kontrolna lista - za postupanje u slučaju od diskriminatornog ponašanja
Inspekcija za sport
Godišnji plan rada inspektora za sport za 2018. godinu
Plan inspekcijskog nadzora za 2019. godinu
Plan inspekcijskog nadzora za sportsku inspekciju za 2024. godinu
Plan inspekcijskog nadzora za 2023. godinu
Saglasnost na Godišnji plan inspekcijskog nadzora za 2023. godinu
Izveštaj o radu Odeljenja za inspekcijske poslove i komunalne delatnosti za 2018. godinu
1. Kontrolna lista - opšti deo
2. Kontrolna lista - sportska pravila
3. Kontrolna lista - sportisti
4. Kontrolna lista - sportski stručnjaci
5. Kontrolna lista - prostor, sportski objekti i sportska oprema
Odeljenje za javne prihode - Poreska inspekcija
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2017. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2018. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2019. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2020. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2021. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2022. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2023. godinu
Plan inspekcijskog nadzora inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2024. godinu
Izveštaj o radu inspektora za kancelarijsku, terensku kontrolu i naplatu za 2017. godinu
Izveštaj o radu inspektora Odeljenja za javne prihode za period 01.01.2019. - 30.09.2019. godine
Izveštaj o radu inspektora Odeljenja za javne prihode za period 01.01.2018. - 30.09.2018. godine
Izveštaj o radu inspektora Odeljenja za javne prihode za period 01.01.2020. - 30.09.2020. godine
Izveštaj o radu inspektora Odeljenja za javne prihode za period 01.01.2022. - 31.12.2022. godine
Izveštaj o radu inspektora za period od 01.01.2019.- 31.12.2019. godine
Izveštaj o radu inspektora za period od 01.01. - 31.12.2020. godine
Izveštaj o radu inspektora za period od 01.01. - 30.09.2022. godine
Kontrolna lista 1 - Kancelarijska kontrola
Kontrolna lista 2 - Terenska kontrola
Kontrolna lista 3 - Naplata

Sport i kultura

Dokumenta za sport
Odluka o stavljanju van snage odluke o uvođenju sportsko-kulturnog dinara Preuzmite dokument »
Dokumenta za kulturu 
Pravilnik o kriterijumima za raspodelu sredstava za manifestacije, projekte i programe od interesa za opštinu Stara Pazova u oblasti kulture za 2015. godinu Preuzmite dokument »

Lokalni akcioni planovi

Lokalni akcioni planovi opštine Stara Pazova
Lokalni akcioni plan za mlade 2010-2014 Preuzmite dokument »
Lokalni akcioni plan zapošljavanja 2014 Preuzmite dokument »
Lokalni akcioni plan zapošljavanja 2019 Preuzmite dokument »
Lokalni akcioni plan za decu 2010-2015 Preuzmite dokument »
Lokalni akcioni plan za unapređenje položaja Roma u oblasti obrazovanja, zapošljavanja, zdravstva i stanovanja 2013-2015 Preuzmite dokument »
Lokalni akcioni plan za rešavanje pitanja izbeglica, interno raseljenih lica i povratnika 2013-2016 Preuzmite dokument »
Akcioni plan za ravnopravnost polova 
Odluka o usvajanju akcionog plana za poboljšanje položaja žena i unapreženje rodne ravnopravnosti na teritoriji opštine Stara Pazova za period od 2011. - 2013. godine Preuzmite dokument »
Odluka o ravnopravnosti polova Preuzmite dokument »
Akcioni plan za poboljšanje položaja žena Preuzmite dokument »

Potkategorije